Laptop #fail / Syntax error - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Steve & Jacky Mijnsbergen / van As - WaarBenJij.nu Laptop #fail / Syntax error - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Steve & Jacky Mijnsbergen / van As - WaarBenJij.nu

Laptop #fail / Syntax error

Door:

Blijf op de hoogte en volg Steve & Jacky

01 Juli 2012 | Verenigde Staten, Buffalo

We begonnen vandaag voortvarend. Na het gebruikelijke ritueel reden we om half 9 weg van ons 'beschutte' plekje. We moesten nog ff dumpen en omdat onze plaats geen riolering had, gingen we dit bij de ingang van het park doen. Daar is de dumpstation. En als we nou niet hadden hoeven lozen, dan hadden we ook niet de exit langs de office hoeven pakken, dan hadden we ook niet in die enorme kuil gereden en als Jakkie nu ietsje zachter had gereden en als Stefke de laptop onder de map in het kastje had gedaan... En en en... dan was de laptop nu nog heel :-(.

Okay het beeldscherm is gebarsten, maar hij start nog wel op. Dat zou moeten betekenen dat de harde schijf nog werkt en dat Steve thuis alle bestanden en de foto's van 20 dagen eraf moet kunnen halen. We hebben ff gevloekt, ook een beetje getreurd, maar ons zelf herpakt. Gedane zaken nemen geen keer! De reis heeft Steve volledig op papier, de confirmation numbers voor de gereserveerde whalewatching tour gelukkig ook. Verder hebben we nog de mobieltjes waar de wifi's van de campings ook redelijk goed op pakken. Dus we kommuh dur wèh uut.

Dit is een kort stukje van het reisverslag getypt op de telefoon. Aangezien dit bijna niet te doen is zullen we de rest thuis bijwerken.

Wij groeten onze trouwe volgers en zondag 15 juli zijn we weer terug thuus en hopelijk aanspreekbaar. Xxx Steve & Jacky

• 02 Juli 2012 - 05:28

Wendy:

De komende dagen dus geen verslag? Heel erg jammer, maar ik hoop dat jullie vakantiegeluk er niet minder om is geworden. Veel plezier nog! Kus

• 02 Juli 2012 - 08:26

Marco En Rian:

laat het jullie vakantie niet beinvloeden
    de verhalen lezen/horen we wel als jullie thuis zien.
    wordt gewoon een middagje een zaal afhuren om iedereen foto's en zo te laten zien

groetjes marco

• 04 Juli 2012 - 13:01

Marco:

Da's effe pech ja....hoop dat de rest van de vakantie wel leuk gaat, en zie/hoor de foto's en verslagen later wel dan