I'm in Miami Bitch ~ David Guetta - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Steve & Jacky Mijnsbergen / van As - WaarBenJij.nu I'm in Miami Bitch ~ David Guetta - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Steve & Jacky Mijnsbergen / van As - WaarBenJij.nu

I'm in Miami Bitch ~ David Guetta

Door: Jakkie

Blijf op de hoogte en volg Steve & Jacky

25 September 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

Ondanks de lazy afternoon & evening toch lekker doorgeslaapt. Zeven uur eruit. Pfff weer alles inpakken; wát is dát toch een gedoe! Half negen ontbijten. Lekker ontbijt trouwens bij het Lighthouse Court Hotel. Het wordt wel buiten geserveerd (klam en warm ook al om negen uur) maar ze hebben croissants die voor de verandering – hám plus kaas bevatten én eens niet zoet zijn. Ook hebben ze apart brood dat een beetje komijn bevat en dat is erg lekker als je het ff door de toaster laat rollen (’t is zo’n lopende band:)).

Vervolgens best een lange rit over de eilanden weer terug. Boondocks waar we op de heenweg geluncht hadden, lag op Ramrod Key. Dat bordje zagen we nú wel. Na een ritje van een uur of drie, maar eens een keertje lunchen bij de Pizzahut. Het buffet gedaan. Viel nog mee, we konden ook nog sla kiezen, dus niet alleen vette kledder.

Toen gingen we door Miami naar een buitenwijk Aventura genaamd. Moesten we minstens dertig minuten voorbij onze eindbestemming South Beach. Maar daar was een Walking Company en die moest een maatje veertig hebben van die langnaargezochte schoenen. Verkeer werd best druk, ook nog file, soms zeven banen snelweg. Maar we zijn er aangekomen. Hele grote shopping mall. Na een blik op de mall directory zien we ook een Ugg Store. Jaaahhh Manoes, we hebben ze! Die stomme Walking Company niet meer nodig. Nou toen ook nog een tas en schoenen voor Jakkie. Nog een beetje rondgesloft en toen terug naar de auto…

We kwamen binnen door de JC Penney. We gingen eruit door de JC Penney. Shit dit was niet onze parkeerplaats… Andere uitgang proberen. Die ook niet. Ja, we waren toch binnengekomen op de eerste verdieping? Zijn we dan ff vergeten dat we een trap gepakt hebben? Andere uitgang op begane grond. Nee die ook niet. Hellûp auto kwijt. Zóveel in/uitgangen zijn er toch ook weer niet? We blijven lachen. Mevrouw waar stonden die taxi’s nou allemaal? Owww die kant, die hadden we ff over het hoofd gezien. Hahaha gevonden.

Nou toen weer veertig minuten terug en supergrappig (not!) ook een Ugg store in de straat van het hotel… Dat hadden we even gemist toen we zo druk met die Walking Company in de weer waren. Maar goed, de kamer is netjes en ruim. Nu alle tasjes uit de auto. Hoe gáán we dit ooit in de koffers fitten???? Nou ja, dat moeten we vrijdagochtend dan maar gaan zien. Nu nog de laatste anderhalve dag van de vakantie. Jammer dat het er weer bijna opzit, maar we hebben ook wel weer zin om naar huis te gaan. We hebben zóveel gedaan dat het ook wel genoeg is

• 26 September 2013 - 05:59

Kees:

Nou nou, wat een programma zeg, geen wonder dat jullie geen puf meer hebbben. Nog een vakantie nodig om bij te komen...
    Geniet ze nog even en succes met het inpakken straks......hihi.

.....deuntje van de dag? ( welcome to ) Miami....Will Smith..

Groetje weer..

• 26 September 2013 - 08:57

Marco:

ok ik zal weer maar ff wat van me laten horen :-p
    wat hebben je het weer slecht
    teveel baggage gewoon met de post versturen misschien een optie?
    geniet nog ff van de laatse dagen wat als je terug bent moe er weer gewerkt worden stefke

• 26 September 2013 - 16:26

Steve & Jacky Mijnsbergen / Van As:

@ Claudia: Ja je hebt gelijk, we lopen achter met de foto's. Maar nu weer drie dagen gedaan. Veel kijkplezier en nog gefeliciteerd met Merel!

• 26 September 2013 - 16:36

Steve & Jacky Mijnsbergen / Van As:

@ Kees: Wilde het wel proberen een stukje zuidelijker te zwemmen maar mij iets teveel kwallen daar hahaha Tis idd wel vermoeiend hoor zo'n reis (ook @ Marco) Gelukkig heb ik nog een paar dagen om bijtekomen eer we weer moeten gaan werken.

@Tonny: Alligator foto's staan erop hoor!! En gelukkig kon jij je eigen kont ook nog niet afvegen ten tijde van dat liedje hahaha!!!

@ Marco: Hebben het zeker slecht!!! Heb iig veel te vertellen aan mijn vrienden daar bij LWM!!

@ De rest van de volgers: We gaan jullie snel weer zien!!!!!!

• 26 September 2013 - 21:03

Rian:

Geniet er nog ff van nu het nog kan.
    Succes met de koffer, extra koffer misschien. Wij mochten 2 stuks bagage per persoon mee terug nemen uit Amerika.